Arg som ett bi

Att Philippa har temperament det vet vi men idag tog det nog nya nivåer. Hon blev verkligen arg som ett bi när jag tog ifrån henne en penna som hon hade hittat och tyckte att man kunde passa på att måla när ingen ser.

Pojkarna satt och kolla på sommarlovsmorgon och jag passade på att borsta tänderna när jag va nere med kläderna. Hör att hon pillar med något och ber William kolla. Då höll hon på med något skosnöre som låg i en kartong. Kommer upp två minuter senare och möts av att Philippa säger "mamma! titta iint" (titta fint) och ser hur hon står med en penna i handen och har målat på tavlan i hallen.

Mamma! Titta iint. Ja jätte fint gumman 😣

När hon va på väg att måla mera och jag då tog i från henne pennan bröt världens illtjut ut och hon blev riktigt j*a arg rent ut sagt. Så arg har jag nog aldrig sett henne innan. Hennes stol började hon med att putta och ja jag vet inte vad hon tänkte göra med den. Haha! Mammas lilla argbigga 😂

Kommentera här: