Julgranen

I onsdags hade vi en väldigt produktiv dag här hemma. Vi lyckades ta ner julgranen från vinden jag och barnen och sen satte vi ihop den så att vi skulle kunna klä den när William kom hem från skolan vilket vi sen gjorde. Två nöjda barn som fick hjälpa till. Jag va väl dock inte riktigt lika glad eller ja glad var jag självklart då barnen tyckte det var roligt och jag älskar att se när barnen mår bra. Men lite svårt att släppa kontrollen då jag vill ha lite mer symmetri bland kulorna än vad dom satte. Kunde bli 3-4 stycken på samma ställe och alla va lika dana. Har gått och små ändrat lite men inte för mycket för dom skall ju självklart få vara med. Men nästa år får dom nog varsin liten gran som dom kan pynta hur dom vill och så får jag bestämma lite mer hur den stora skall vara 😉🙈😂

Förra året hade vi bara en ljusslinga men i år blev det två och det blev så mycket bättre

Alltså bara älskar dessa två ungar nåt så otroligt mycket ❤️

Kommentera här: