Rymde hemifrån

Ja igår fick jag nog å rymde hemifrån. Ingen som visst vart jag åkte eller va jag skulle göra. Va knappt så jag visste de själv. Men kände att jag inte orkade vara hemma. Gubben va ledig så han fick ta hand om William.

Att få några timmar för sig själv va verkligen behövligt kände jag. Synd bara att summan på kontot e så lågt annars fanns de mycke jag fick lust att köpa. Fast de va väl kanske samtidigt tur. Inte för att de skulle vara några onödiga saker utan en del kläder till William å även en del till mig samt några nya skor till oss båda. En ny kamera hade man oxå velat köpa men de kanske skulle tillhöra kategorin onödigt eftersom de e inte e nått man kanske behöver så. Men älskar att ta kort å just nu har jag en kamera som inte fungerar så bra längre tyvärr. Men men. Fick fyndat nå några kläder till William iallafall.

Efter min lilla rymning upp till Nordby dit färden tillslut gick så fick jag hämtat ut mamma å pappas paket som jag fick en avi på i måndags. Typiskt nog :(

När jag kommer hem sen ser jag en fortfarande sjuk kille. Han hade 38.8 idag me. Fick höra att när gubben å William skulle göra muffins så började William störtblöda näsblod som hade tatt en stund att få stopp på :( Mammas lilla hjärta. Vi han titta lite på Bilar 2 innan de va dax för sängen. Hoppas han kan få va feberfri imorgon.

Nu skall jag försöka sova. Natti natt

Kommentera här: