Konstig dröm

Här om veckan drömde jag eller fick nån slags vision eller va man nu skall kalla de, om att min moster skulle få tvillingpojkar. Hon fick ju bar en å de va inte ens en pojk utan de blev en liten Viola. Efter de har man funderat å funderat på vem de kan va. Men fortfarande inte fått nån klarhet i vem de kan va. Brukar ju ha rätt när de gäller sånt. Å i natt drömmde jag åter om tvillingar. Men de va ingen annan utom jag själv faktiskt som väntade tvillingpojkar. Hmm då blir man ju bra fundersam. Innan jag fick redan på att jag vänta William drömde jag väldigt mycke om barn å även tvillingbarn. Så nu börjar man fundera på om de e en själv som väntar barn eller kommer bli gravid inom de närmsta tiden. De va ju vid denna tidpunkten som jag blev gravid med William så man kan ju hoppas å önska att de skall funka samma denna gången.

Men kan ju inte va gravid redan då jag inte precis haft mens. Typ andra på ett halv år. Har haft extremt oregelbunden mens  sen jag fick William. Även innan men nu e de extremt Innan första detta året tog de ett år innan de kom nåt. Då började man bli bra fundersam om man nånsin skulle få nån mens igen å om man nån gång skulle kunna få barn igen så när mensen kom va man överlycklig. Så även denna gången. Så chansen att jag skall lyckas bli med barn e ganska minimal. Men de e ju bara en gång vid rätt tillfälle som skall till för att lyckas bli gravid. Men man kan ju alltid hoppas å önska att de e en själv som drömmarna syftar på. Skulle bli så otroligt glad så de går nog inte ens att beskriva om jag skulle bli gravid igen. Har alltid önskat mig en familj med många barn.

De roliga i drömmen va att jag å William hade vart på en marknad å där drog William i ett snöre å van olika saker. Sen var vi i en monter på smakprov från Laholmens restaurang. Daniel va inte med på marknaden då ha var på jobbet som vanligt. Men efteråt så skulle vi mötas på en restaurag å äta lite gott innan vi åkte hem tillsammans. Så när vi möttes öpp på restaurangen satte vi oss först å åt lite gott. Men efter en stund så började jag få väldigt ont i magen. Om jag viste att jag väntade tvillingar eller över huvudtaget vänta barn vet jag inte. De fick jag aldrig grepp om. Men helt plötsligt så förstår vi att de e dax för barnen att födas. Så mitt i restaurangen föds pojkarna. Efteråt så skrattar vi å har de trevligt å bara njuter av våra två nyfödda pojkar. William blev glad att ha fått småbröder. Vi tyckte de va praktiskt att få två pojkar för då hade vi redan en massa kläder. Efter nån dag får vi paket från Laholmen. I paketet ligger exakt samma grejer som vi hade köpt på marknaden. Så vi fick dubbelt upp. Va ju en trevlig present då de va bra saker oxå =) Så misstänker att de va på Laholmen pojkarna föddes då de stod grattis till pojkarna ;)

Konstig dröm ja lite gran. Kanske inte den konstigaste man haft. Men med tanken på innehållet å att man drömt liknande innan för nästan exakt 4 årsedan gör de hela konstigt. Ja ja. De va de för nu. Nu skall jag sätta igång en omgång tvätt å sätta igång diskmaskinen.

Ha de så bra =)

Kommentera här: