Bröllopsdag!



I lördags hade vi hade vi bröllops dag. Daniel tog med sig William å åkte å leta geochaser ute på Rossö i de fina å varma vädret så fick jag lite längre sovmorgon. Dom va borta länge. Åkte vid halv 11 å va hemma vid 14 tiden så de va två trötta herrar som kom hem. Dom hade sett massa får på nära håll som gick på bete i skogen. De tyckte William va lite spännande. Själv hemma så passade man på att få städa golven lite. Behövs när de e nån som både fäller lite å löper. Passade även på att byta gardiner i köket å Williams rum. Behövdes nu tycker jag. Å så framförallt tog jag de bara lugnt å njut av att få ta en dusch i lugn å ro =) Efter att mina herrar hade kommit hem tog dom sig lite å dricka å äta å sen gick dom å vila så jag fick ännu lite mera egentid =)

Efter att dom hade vilat så gjorde vi oss i ordning å åkte till Park för att äta ltie gott å fira bröllopsdagen bättre. Daniel tog nån tagliatele med kyckling, jag tog quasadillas med kyckling å William tog pankakor med grädde å sylt. Kladd över allt var de efter sylten. Va mer saft än sylt tycker jag. Men William tyckte de va gott å de va väl de viktigaste. Lite kladd gör väl inget när man kan skölja bort de med lite vatten. Efträtt tog vi ingen då jag hade köpt jordgubbar på torsdagen som jag tänkte vi kunde ha å fira med. Så åkte bara å köpte lite glass å grädde som vi skulle ha till jordgubbarna. När vi kom hem passade vi på att vara ute å njuta en liten stund till av de fina vädret. Men blev inte så länge då myggen började attakera. Så blev in å äta efträtt å kolla på film. 

Så mycke mer blev de inte denna dagen. De e lite kul för att när vi gifte oss den 4 juni 2005 så vräkte regnet ner. Men varje bröllops dag efter de har vart strålande väder å riktigt varmt. Lite komiskt men ändå skönt att kunna vara ute å fira när de e så fint väder. Tänk att de e 6 årsedan sen jag å Daniel gifte oss. Otroligt. Å fortfarande e man lika kär efter 11 år. =) Tänk att man skulle hitta sin livskamrat på nätet. De trodde man nog aldrig ;)

Tack älskling för alla dessa år. Älskar dig så otroligt mycket <3



En sån här go efterätt blev de =)

Kommentera här: