Bebismagen

I morse när jag körde William till förskolan så va han så söt och omtänksam.
- Mamma
- Ja vad är det?
- När du får en stor mage...
- Ja vad är det då?
- När du får en större mage så får du ligga hemma på soffan eller sängen och bara vila.
- Jaså varför de då?
- Jo för då kan du inte köra.
Haha älskade unge. Tänker på sin mamma <3

När jag var på smärtskolan idag för våran sista gång så var det kul för den ena läraren sa något kul
- Här har det hänt saker ser jag. När skall du ha?
Då visste hon inte ens om att jag vänta barn sen innan för sist vi träffades så var jag inte gravid. Så tydligen börjar det synas vilket är väldigt kul :)

Detta gör ju bara att man längtar mer och mer till när magen är större och man kan känna utanpå när lilla pyret rör sig. Skall bli så kul att se Williams reaktion på att få känna sitt småsyskon för första gången :)

Kommentera här: