Miss Sverige?

Idag var jag snäll å körde älsklingens bil på service i Lysekil. 
När jag kommer innanför dörrarna till verkstaden så ser jag att de sitter en äldre herre å väntar. När jag kommer innan för dörren säger han "Oj! Miss Sverige har visst kommit till stan". Jag vänder mig om å tittar för att se men inte ser jag nån. "Jaså e hon de säger jag?", "Ja de e hon" får jag till svar. Sen fattar jag. De va mig han syftade på :) 

Haha blev smått generad när han sa så å tackade så mycket för den fina kommentaren men att jag skulle nog inte platsa där. " De skulle du visst göra. Bara vänta å se". Hans kommentarer gjorde verkligen hela min dag. Att han sen var 82 år håller jag tyst om ;) Haha!! Där sa jag de ;) 

Men trots hans ålder så gjorde de mig verkligen glad att få höra de. En trevlig herre som ville berätta om sitt liv tillsammans med hans fru å hur mycket han älskar henne å gör allt för att hon skall må bra. Så otroligt vackert :)


Nästa Miss Sverige? 


Kommentera här: