Oh, vilken härlig dag :)

Vilket väder de har vart idag. Å varmt oxå.

Att man inte fick sova så mycke efter att man hade jobbat natten gjorde inte så mycket faktiskt. Går väl på högvarv. Men va gör de. Har haft ett toppen humör ändå :)

Efter att jag hade vaknat å legat å dragit mig en stund va de raka vägen in i duschen. Sen var de bara att åka till tippen å slänga lite skräp å på vägen hem blev de en tur till Ica för å handla min frukost så man fick lite mat i magen. Väl hemma var de bara att äta å sen slänga en omgång tvätt i maskinen. Byta om till lite lättare kläder å sen ut å sätta sig å njuta av de vackra vädret med musik i öronen å en bra bok :)

Idag invigde jag även mina shorts. Kan inte ens minnas när jag hade shorts senast. Å de va riktigt ovant. Kändes riktigt naket. Inte blev de bättre när man hade nya linnet på heller ;) Men va skönt att ha nåt så lätt på sig :)

Satt ute några timmar å de bästa va
När jag hade lagt ifrån mig boken å bara lyssnade på musiken. Slöt ögonen å njöt. De roliga va att jag lyssnade på Jill Jhonsons Oh, vilken härlig dag. Där sjunger hon "Fick syn på
svalorna, dom kunde lova vackert väder". Precis när hon sjunger de öppnar jag ögonen å tittar upp mot skyn å va ser jag inte. Jo två svalor som svävade högt upp i skyn :) Haha! De gjorde att jag kände ett sånt härligt lugn å kände mig så glad :) Va så härlig känsla. Dagen kunde inte vart bättre :)

Nu mot kvällen fick jag ett samtal av min nya bekantskap å vi lyckades prata över 2 timmar. Under samtalet passade jag på att gå en långpromenad. Blev inte så högt tempo även om jag lyckades hålla ett ganska högt tempo vilket jag nu får lida över då höfterna särskilt höger sida gör fruktansvärt ont. Men trotts att de gör så ont så får de mig inte på dåligt humör å jag blir inte ledsen. Så glad trotts allt :)

Så efter att avslutat ett trevligt samtal en go promenad trots allt så ligger jag nu i soffan å kollar Let's dance. När de e slut blir de sömntablett å sängen.

Så tack för mig för idag :)

Ute å njutre de vackra vädret i nya linnet :)
 

Kommentera här: