En liten kusin tjej!!

De blev inte som min "vision" imorse ;) En liten tjej tittade ut vid 12 tiden =) Så mycke mer än de vet jag inte. Får vänta på mer info. Men ett stort Grattis till moster Veronica å hela familjen.

Fattar verkligen inte va den där drömmen syfta på. Grubblar fortfarande över den. Nån kommer ju att få tvillingpojkar. Men vem?? Hmm får nog grubbla länge på de ;)

Men men. Nu skall här sovas så man orkar fortsätta plugga imorgon. Den lilla stund man har. Tjötigt när man inte kan ha William tidigare på dagis bara för att Daniel börjar senare. Får ju inte pluggat i fred då =( Så man får försöka plugga så mycket de bara går på de få timmarna man får. Skulle kunna sätta mig å plugga när William gått å lagt sig. Men då e min hjärna för trött. Alltid skall de va nåt ;)

Men nu lämnar jag alla tankar bakom mig å kryper under täcket istället. Natti natt



Grattis till tjejen moster Veronica med familj!!




Kommentera här: