Söndag

I natt ställde vi fram klockan en timme å varje år betyder de för mig lite sömn just den natten. Vet inte varför men vart så i flera år att ställer vi fram klockan har jag svårt att sova. Men ställer vi tebax klockan. Ja då har jag inga problem att sova. Då kan jag sova gott. Kanske e de vetskapen att man får en timmes mindre sömn sommartid som gör att de e svårt att sova å kanske e de vetskapen att man får en extra timme att sova vintertid ;) Men man tycker ju de borde va tvärtom för om man vet att man får en timmes mindre sömn borde man ju försöka utnyttja dom timmarna man har å vintertid så vet man att man har en timme längre att försöka sova på. Men men

Nu skall de upp å hoppas för idag skall jag, Rebecca å hennes son Noah åka till Tanum å gå på loppis medans gubben å William åker å hämtar hem gubbens nya bil som de skall meckas med. Så ser fram emot en trevlig dag. Fint väder e de ju ute så de skall de nog bli ;)

När vi kommer hem blir de att tvätta tror jag å sen torka de med våran "nya" TORKTUMLARE. Jippi. Fick hämtat den igår å har redan blivit av med två tvätt högar :) Gött. Så kanske kan man bli av med en till idag ;)

Ha en trevlig söndag idag :)


Måste bara lägga upp en bild från i fredags. Vi åt tacos å William lyckades få i sig 2 wraps. Efter de la han sig ner i mitt knä. Fråga om han va mätt å fick till svar ja å så blåser han upp magen lite extra å knäpper upp byxan för så gör moster Helen ;) Lilla bus. Så här e en mätt William :)

Kommentera här: