William 10 år


Tänk att ännu ett år har gått sen den där dagen för 10 år sedan kl 18.50. 10 år sedan jag hade äran att få bli mamma till min älskade William. Han var så efterlängtad efter alla års försök att få barn och när jag väl fick han i min famn så kände jag mig så överväldigad att jag hade fått äran att bli mamma. Trots att det har gått 10 år sen den dagen så minns jag den så väl än idag. Älskade barn vad du ställde min värld på ändå. Så älskad från första stund. Jag är verkligen glad att jag fick äran att bli just din mamma. Vi har haft många duster dom sista åren men ändå så älskar jag dig så otroligt mycket. 

(null)

Du är så snäll och omtänksam. Hjälper gärna till när nån behöver hjälp. Pratglad som få och du älskar verkligen dina systrar och hjälper gärna till med dom oxå. Fast inte med att byta blöja 😉

(null)

William och Philippa 

(null)

Här är han med Julia och den ena är dom alla 3

Dagens firande har det inte var så jätte mycket av. Du har vart ledig från skolan då det vart studiedag. Men du har vart nöjd med att få sitta i lugn och ro med att spela och kolla på datan. Vi firade dig med "skönsång", paket och en riktigt god födelsedagsbricka till frukost. I år önskade du dig inte så mycket mer än pengar och kläder. En disco lampa som spela musik, två filtar och en star wars tröja fick du i födelsedagspresent. Ett litet bord skall du få till ditt rum sen oxå. 

(null)

Kalas hade vi i lördags och då blev du firad av oss, mormor och morfar, moster Helen, bonus farmor och bonus farfar, bonus faster och bonus kusinerna. Kläder, kokbok, pengar och godis fick du då. Tårta och kakor blev det att fika på. Gott i gott. 
(null)

(null)

Älskade pojk, tänk om du visste hur mycket jag älskar dig. Grattis ännu en gång älskade barn ❤️

Kommentera här: