Barn i sängen

I går kväll kände jag bara ååå så skönt att få sova själv i sängen några timmar. Mm den känslan hann jag inte njuta av länge... Julia hade en orolig kväll då hon vakna ofta så jag gick och la mig vid 21.30. Det tog inte mer än 30 minuter så var min ensamstund i sängen över. Julia ville absolut inte somna om och sova i sin säng längre så det var bara att ta över henne till mig. Efter knappt ytterligare 30 minuter så kom Philippa som inte heller kunde sova mer själv så det var bara att hon fick krypa ner under täcket hos mig oxå. 

Men Philippa låg ju inte direkt stilla utan hon knödde på Julia som då kröp närmare mig och jag i min tur sen fick krypa längre ut för att kunna ligga lite bättre men det var några gånger man fick flytta in Philippa och sen Julia så man fick liiite plats iallafall. Men sen låg dom ganska stilla resten av natten iallafall

(null)

Två som sov gott tills det var dags att vakna❤️

Kommentera här: