Vecka 29

Hade egentligen inte tänkt att skria något om graviditeten denna veckan men när jag såg att vi inte bara gick in i vecka 29 idag utan även att vi går in i trimester 3 som är den tredje och sista delen av graviditeten så kunde jag inte låta bli. Tänk att det bara är 11 veckor kvar tills bebis kommer. Det börjar verkligen bli dags att få ordning på bebis saker nu för att slippa stress sen. Det som åter står att införskaffa är en byrå som även skall fungera som skötbord. Skötdyna skall jag få köpa en av en kompis. Sen är det blöjor och salvor som skall inhandlas. Skall även lyckas kolla igenom Philippas gamla kläder för att se vad som kan åter användas oavsett vad det blir för en liten. Har väntar med detta då jag inte har någon stans att lägga bebiskläderna. Men snart skall vi ha det. En ny vagn skulle jag egentligen vilja ha. Men får se om det blir en ny i framtiden. Nu skall jag och sitta och mysa av alla buffar



Kommentera här: