Hallon mobilabonnemang


För ett litet tag sen fick jag chansen att pröva på Hallons abonnemang stor via Buzzador. Jag har tidigare hört talas om Hallon och även sett reklamen. Har bara hört gott om dom så tänkte att det skulle vara kul att få chansen att pröva på själv. Blev positivt överraskad av att det fungerade så bra. Det ända jag saknar är det inte finns en kundtjänst att ringa om man vill ha hjälp eller undrar något utan man hänvisas till deras chatt och mail. 

INGEN BINDNINGSTID

Du har redan en telefon och vill inte sitta fast i lång bindningstid. Hallon är en mobiloperatör där du kan känna dig fri helt enkelt.

Det som är bra med Hallon är att det inte är ett abonnemang med bindningstid utan man är fri att säga upp det när som helst. I den stora abonnemangsformen jag fått testat har det ingått fria sms/mms, fria samtalsminuter och 8 Gb datatrafik. Något som man kan klarar sig länge på. Iallafall jag som surfar mest när jag är hemma och har Wi-fi. Ringer och smsar man mycket så är detta ett mycket bra allternativ. 




INGEN FAKTURA

Krångliga pappersfakturor som man inte förstår blir ingen glad av. Hallon är en mobiloperatör där pengarna enkelt och smidigt dras från ditt kontokort.

    INGENUPPSÄGNINGSTID

    Saker och ting förändrad och man kan inte planera allt. Hallon är en mobiloperatör som förenklar allt, du kan lämna när du vill.  

    ALLTID FASTPRIS

    Du kan helt enkelt sova gott om natten, eftersom du vet vad du betalar. Hallon är en mobiloperatör där du alltid har full koll på pengarna

    Jag tänker fortsätta med detta abonnemang just för att det inte är någon bindningstid och att det fungerar lika bra som någon utav dom andra operatörerna. När det är dax för William att få egen mobil så kommer detta att va ett perfekt allternativ.






    Kommentera här: