Kärlek och lycka

Jag kan komma på mig själv ibland med att börja gråta. Inte för att jag är ledsen utan för att jag är så otroligt lycklig. En lycka jag aldrig trodde jag skulle få känna. Jag har sagt det innan och jag kommer säga det flera gånger om. Men jag är så otroligt glad att jag valde att gå och finna mig själv igen så att jag en dag skulle vara redo och förhoppningsvis få känna denna lycka som jag nu känner. 

Jag är så otroligt glad att Fredrick tog kontakt med mig och att jag vågade svara tebax. Han har berikat mitt liv så otroligt mycket. Den kärlek och tacksamhet jag känner för han går inte att beskriva. Han gör mig så lycklig. Så hel. 


Tack älskling för att du vill vara min <3

Men även mina barn gör att jag känner mig så lycklig. Bara att titta på dom eller bara att tänka på dom gör att jag blir glad i hela kroppen. Det finns stunder då man känner att man blir så arg på dom eller så trött så man bara inte vill eller orkar mer. Men så sansar man sig och tänker på all den glädje och kärlek man får av dom så försvinner allt på en gång och man blir glad igen. 


Älskade son! Du kan göra mig så arg och trött men jag älskar dig trots allt över allt <3


Kärlek <3


Älskade lilla hjärtat. Du kan göra mamma så trött när du vaknar flera gånger varje natt eller när du velar och jag inte förstår vad du vill. Men jag älskar dig ändå <3

Sen är det ju inte bara dom utan jag har ju mina fantastiska föräldrar som har vart ett sånt otroligt stöd i allt och jag vet att dom alltid finns där. Mina syskon är det lika dant med. Dom är helt underbara och finns alltid där. Även släkten har vart fantastiska i allt som hänt och dom är helt underbara dom med. 


En av mina älskade syskon <3

Mina vänner skall vi inte prata om. Dom har funnits där för mig i vått och torrt. Jag skäms för att jag den sista tiden vart så dålig på att höra av mig. Men det får det bli ändring på nu när allt börjar lägga sig efter flytten och allt och man börjar kunna bli mer social igen. 

Men jag fick även massa ny fantastisk släkt när jag träffade Fredrick och jag är så glad för att få ha även dom i mitt liv. 

Tack alla för att ni är en del av mitt liv och utan er hade mitt liv inte vart just mitt liv. Tack! <3

Kommentera här: