2 år av lycka

För två år sedan bestämde jag och Fredrick att vi skulle bli tillsammans. Det  var det bästa valet jag någonsin kunnat göra. För efter att ha mått så dåligt i flera år så var det dax för att få känna lycka. Och vilken lycka det har vart. 

Jag är lika kär idag som när vi blev tillsammans och varje gång jag ser på Fredrick så pirrar det i hela kroppen och fjärilarna dansar för fullt. När han är iväg på jobbet eller bara är i affären och ringer mig så hoppar hjärtat till ett extra slag av glädje. För det är ju han som jag älskar så mycket som ringer just mig. Hans röst som säger hej. Jag blir lika glad varje gång. 

Jag är så otroligt glad att jag vågade ta steget och träffa dig för du har gjort mitt  liv tillsammans med barnen värt att leva många gånger om <3 


Jag älskar dig så otroligt mycket <3


Du är en fantastisk far och behandlar William precis som om han var din son vilket skänker mig ett stort lugn och en enorm glädje. 



Att se dig med vår dotter, ja alla barnen för den delen, gör att jag älskar dig än mer än vad jag någonsintrodde var möjligt <3

Tack för att du vill dela ditt liv med mig. 

Kommentera här: