Äntligen

Att igår äntligen få berätta för er alla att man väntar barn känns så otroligt skönt :) Detta är ju inget man vill hålla hemligt utan detta vill man ju dela med sig så snabbt som möjligt. Att få dela sin glädje med andra är ju något man vill. Särskilt eftersom man haft så svårt att bli gravid innan och vi hade pratat om att vi inte ville ha några mer barn även om en viss längtan alltid skulle finnas. Men vi kände att vi ville vänta med att delge denna nyhet för alla tills dom mest kritiska veckorna fram till vecka 12 hade passerat och nu är den veckan äntligen passerad oxå så det känns väldigt skönt att nu kunna skriva öppet om detta :)
 
Ett lite tag funderade jag på om man skulle vänta ännu längre med att vänta och avslöja efter att man hade vart på ultraljudet. Men kände att så länge skulle jag aldrig kunna vänta med att dela med mig av detta ;)
 
Så nu kommer jag att dela med mig av detta till er och jag hoppas ni vill följa med på ännu ett nytt kapitel i mitt liv :)

Kommentera här: