Alla hjärtans dag!

Ja imorgon är det alla hjärtans dag och jag går och funderar på om man skall hitta på nåt då eller inte. Dom sista åren har  jag inte firat nåt större och förra året gjorde jag inget då jag och exet gjorde slut bara nån dag innan. Men då hade jag planerat en del. Tänkte man skulle gjort en finare middag och nån fin efterrätt. Men ja allt sånt sket sig.
 
Nu funderar jag på om man skall göra nåt sånt i år med F, men jag kan faktiskt inte bestämma mig. Samtidigt som jag vill göra något mer speciellt så känner jag ändå inte för det. Skulle nästan hellre göra det en annan dag. Men som sagt man är kluven.
 
Vi har ju båda barnen hemma denna helgen oxå så man känner mer för att fira att vi är en familj än bara våran kärlek. Men de skulle inte bli något större speciellt ändå. Men får som sagt se. Mycket beror ju på hur min rygg mår oxå. Även om jag fått tabletter som gör lite nytta faktiskt så kan jag fortfarande inte göra för mycket åt gången utan måste ändå välja va jag skall göra för aktivitet.
 
Imorgon blir det tex en tur till Uddevalla för att hämta Fs son. Då funkar det inte att jag åker ner och hämtar han och sen direkt hem utan måste hitta på något där emellan så jag slipper sitta så länge. Så därför tror jag inte att jag kommer orka fixa med så mycket här hemma heller då :-/ Men vi får se vad som händer.
 
Sen kommer man till nästa sak med denna dag. Present. Vad skall man i såna fall köpa och varför måste man köpa nåt? Räcker det inte med en god middag eller att man vart snäll och tatt hand om tvätten eller annat hushållsarbete som man kanske inte brukar göra? Sen kan man tycka att killar har lättare att hitta en present till sin tjej. En bukett blommor eller ett smycke så är tjejen jätte glad. Men va köper man till killar då? Där känns det så mycket svårare eller ja det kanske är jag som har dålig fantasi. Men om man skall köpa nåt till en kille så känns det som att de blir så mycket dyrare. Okej smycken är väl inte så billigt det heller. Beror ju på vad man köper och hur mycket man vill lägga ut.
 
Men som jag sagt ett flertal gånger nu ;) Vi får se imorgon va man orkar och känner för att hitta på.
 
Vad ni än kommer hitta på så hoppas jag ni alla oavsett om ni har nån partner eller inte så hoppas jag nu får en riktigt fin dag.

Kommentera här: