Dan före dan

Eller ja nu är det ju faktiskt en ny dag så nu är det julafton. Kan ni tänka er redan julafton. Va hände med tiden?? Jag började ändå julpynta 2 veckor innan första advent. Delvis för att jag inte kunde vänta längre men oxå för att jag ville ha det klart innan Philippa skulle födas. Jag hade tänkt att julbak lite och så oxå. Men det har jag faktiskt inte hunnit och för den delen inte orkat då man vart så trött. Men trots det vet jag att det blir jul ändå.

Dan före dan har vi spenderat med att städa lite och handla det sista. Sen blev det en tur till svärföräldrarna för lite mys med tacopaj och sen blev det uppesittarkväll med bingo lotto hos dom oxå. Blev inte mycket till vinst för oss. Men Fredrick lyckades kamma hem 100 kr iallafall.

Nu skall det nattas bebis och sen blir det sova och vänta och se när William vaknar. Och kanske se om han får något besök av tomten i natt ;)

Kommentera här: