Uppraggad

Haha!!! Att bli singel e nog något av de roligaste jag vart med om på länge :)

För någon dag sen la jag upp en bild på Instagram som en kille gilla. Vi började chatta via Skype. Fick redan på att han bara va 20 år. Men han tyckte jag såg mycke yngre ut, typ sådär runt 24. Haha!!

Ikväll så skulle vi köra samtal via Skype lovade jag för ett kort ögonblick igår. Men jag håller vad jag lovar så vi började prata idag. Men stackars kille. Han blev väldigt blyg så han vågade knappt prata.

Han e på semester utomlands just nu tillsammans med en kompis å han har tydligen visat bilder på mig från Instagram å berättat om va vi pratat om så han va väldigt nyfiken å ville lyssna han med så de gjorde de inte bättre för den stackars blyga killen.

Så nu e de inte bara en 20 åring som raggar på mig utan 2 stycken. Haha!!! Ja va skall man säga om de? Jag tycker bara de e så komiskt så jag bara vill skratta.

Sen de hela tog slut mellan mig å exet i februari så e de ganska många som raggat på mig. Innan så har de inte vart nån. Iallafall inte som jag reagerat på. Brukar de inte vara tvärt om? Att när man e upptagen så e de flera som visar intresse men när man e singel ja då finns de ingen eller sånna man inte alls kan tänka sig å va med. Men nä inte här inte.

Att äldre visar intresse e väl inte så chockerande kanske. Men 2 st 20 åringar som raggar på en 30 årig blivande skild kvinna med en son på 5 år. Ja de e lite mer chockerande. Iallafall för mig.

Men de e väll tur att man inte träffar ens hälften av dom för då hade man nog snart blivit klassad som slampa. Men 5 av 15 funkar väll. Eller??? Haha!! Nä då. Visserligen e jag singel nu men jag vill ändå ta de lugnt samtidigt som jag självklart vill passa på att leva livet. Men de e ju ingen som säger att man inte kan träffa/prata med flera så länge man inte hoppar i säng med alla.

Å just nu e de det som e de trevliga. Att bara få kunna prata med andra. Att få prata med nya människor e alltid trevligt. Att träffa en kille å ha sex e inte alls de som jag e ute efter även om inte de e fel heller. Men nä man har en gräns. Men som sagt just de här att få lära känna nya människor e precis de jag behöver. Av båda könen. Även om jag alltid har haft lättare att prata med killar än tjejer.

Men nu skall jag lägga mig å njuta av att så unga killar som 20 åringar e intresserade av att ragga på en kvinna som mig ;)

Haha!! Sov så gott

Kommentera här: