Illamående

I ett par veckor nu har ett jobbigt illamående kommit så fort man lagt sig för att sova. Riktigt irriterande å jobbigt för jag sover på magen å de går ju inte riktigt så bra när man mår illa :( Många gånger försöker jag trotsa de å lägger mig på magen ändå. Men efter en kort stund ångrar jag mig å lägger mig på sidan för att hoppas på att de funkar bättre. Men nä de gör de ju självklart inte. På rygg får de bli å då tar de ju så mycke längre tid att somna för mig :( Gillar inte detta illamående. Kan komma i land på dagen oxå men då sitter man oftast å kan man om inte annat resa på sig så blir de lite lättare.

Sen denna eviga trötthet som kommit dom sista veckorna gör inte allt bättre. Men får man bara vilat en stund så e man piggare en liten stund för att sen bli golvad av tröttheten igen. Å självklart blir man ju illamående när man lägger sig för att vila å då tar de ju en stund till innan man kan somna. Inte lätt just nu :(

För den som läser så låter de ju nästan som att jag skulle kunna va gravid. Men den chansen e ganska minimal. Även om man alltid hoppas å önskar.

Tröttheten beror garanterat på vädret. Detta eviga regnande gör ju att man aldrig får chansen att ladda batterierna med solsken. Å när jag blir övertrött å utmattad brukar jag få sånt här illamående. Så får jag bara ladda batterierna med lite sol i några dagar så blir allt mycke bättre för mig å min kropp :)

Nu skall jag försöka sova igen då de känns som att illamåendet e på väg att ge sig en liten stund. Så natti natt


Kommentera här: