Julfint

Ja idag fick jag upp adventsljusstakarna å de blev så mysigt här hemma. William var helt till sig han med å följde efter som en svans å skulle hjälpa till med de ena å de andra :) Min lilla hjälpreda <3

Till veckan åker nog mera saker fram. Kliar så i fingrarna... Hade jag haft en plastgran så hade den nog snart oxå åkt fram så man fick njuta ordentligt ;) Haha!! Nä de skulle nog dröja lite. Men man skulle faktiskt vilja ha granen framme lite mer än typ 2 dagar innan julafton så man verkligen får njuta av den.

Jag har alltid gillat julen å när William skulle fira sin första jul va de speciellt att få ta fram julsakerna å göra fint. Men för varje år blir de mer å mer kul. Kanske för att han blir större å förstår mer. Men sån längtan efter jul som jag har i år har jag aldrig vart med om. Helt otroligt. Men men. De e väl så de skall va ibland.

Man kan tycka att med tanke på de tråkiga vädret ute så borde de inte finnas nån större julkänsla men i år verkar de som att de e väldigt många som har fått de trots allt å har redan börjat julpynta hemma. Kan ses på Facebook, bloggar å Instagram hur folk plockar fram adventsljusstakar å julpynt redan tidigt på denna veckan.

Kanske kan de bero på vädret att eftersom de e så grått, trist å regnigt så vill vi skapa de ljust å mysigt hemma... Ja de skulle jag nog kunna tro e en anledning :)

Bjuder på två bilder från mina julfina fönster. Fler blir de säkert den närmsta tiden ;)

Natti natt på er <3


Kommentera här: