En fotograferingsdag

I måndags va jag lillsyrran å William ute å tog lite kort. Eller ja jag å William följde med Helen då hon skulle ut å ta lite kort till sitt skolarbete. Passade själv på att ta några. Alla korten som jag tagit när vi va ute e tagna med min iPhone 4. Så kanske inte e den bästa kvaliten men bra mycke bättre än va min iPhone 3Gs tog. Sen e min vanliga kamera kass så får nöja mig med kameran i mobilen så länge tills jag lyckas komma på va jag skall köpa för någon. Platserna vi tog kort på är ute på Nötholmen samt vid hamnen inne i Strömstad.








William har koll på vad Helen gör



Ett litet hjärta i sanden


















Jag å William tog lite självporträt ;)







En riktigt fin dag var de att vara ute å fotografera. Synd bara att de blåste så otroligt mycke bara =(

Kommentarer:

1 Calle Torgilsman:

Vilka fina bilder, fick nästan lust att bada.

Kommentera här: