Riktigt jobbig stund

Ja just nu e de riktigt jobbigt. Sitter å går igenom alla Williams gamla kläder. Har tänkt att sälja allt förutom några få guldkorn. Har kommit till den jobbiga insikten att vi inte kommer få fler barn så de e ingen ide att ha allt kvar å som bara står å tar plats. Men att komma fram till denna slutsats e jobbigt då jag inte vill något annat än att få fler barn. Att få känna den underbara känslan av att få vara gravid. Jag saknar den verkligen. Men e så otroligt glad att jag fått William så de går inte att beskriva.

Men att nu sitta å gå igenom alla kläderna som man sparat eftersom man velat skaffa fler gör att de verket i hjärtat å tårarna rinner. Fy fan va jobbigt å inse att man inte kommer få uppleva en graviditet till å inte kunna ge William ett litet syskon. Fy fan va jag hatar min kropp för att den inte vill fungera ordentligt....

Detta fina sätt va man så stolt av att köpa in till den lilla bebis man som låg inne i magen å växte till en underbar son. Detta sätt blev de han åkte hem i från BB

Kommentera här: