Försäljning av V40n



Längtar å hoppas att allt går som jag vill imorgon. För äntligen ser de ut som att jag blir av med min Volvo v40 som typ vart problem sen jag köpte den i februari. Så hoppas verkligen att turen är med på min sida nu för jag behöver verkligen tur just nu känner jag. Så alla läsare håll tummarna för mig att denna försäljning verkligen blir av nu. Hade jag haft mer pengar för att fixa de som behövs hade jag behållt bilen för den e verkligen go att köra å att de e automat e ju inte helt fel. Jag som var helt emot automat innan ;) Haha som de kan bli.

Men har köpt systerbilen en Volvo s40 så har fortfarande en go bil att köra även om de inte e automat på den då. Men men. Lillsyrran blev iallafall glad när jag köpte den nya bilen för då kan hon övningsköra med den ;)

Men nu skall de bli sängen så man orkar med att plugga lite hemma eftersom de inte e nån skola imorgon å lite annat som man skall passa på att fixa. 

Natti natt =)

Kommentera här: