Skumt!!

Skumt! Minst sagt. 

Imorse hade jag satt klockan på 9 å tänkte gå upp halv 10. Hade satt klockan på snooz som alltid. Brukar vara halv vaken men ändå med en fot kvar i drömmarnas land. Strax innan halv 10 fick jag ett medelande från lillsyrran. Men precis när de plingade till i mobilen får jag en "vision" eller va man skall säga. Där ser jag min moster med tvillingpojkar. Viserligen skall min moster ha barn. Va beräknad till den 6 maj men fortfarande inte tittat ut. Men de verkar som att de e på gång. Men iallafall så vet jag bara att hon väntar 1. Kön har jag ingen koll på. Så varför jag fick upp henne med ett tvillingpar de fattar jag inte. 

Brukar ha mycke sandrömmar men denna va bra konstig. Denna förstår jag mig inte alls på. Hmm. Får väl bara vänta å se va som tittar ut å om de kanske e en liten buse extra som gömt sig där inne ;)

Eller så e de nån annan i släkten som skall få tvillingar. Men vem??? Vet bara att svägerskan skall ha nån gång i slutet av sommaren. Men annars vet jag ingen. Vet nog knappt nån annan i vänkretsen som skall ha barn. Tror dom flesta som skall ha har fått nu. 

Ja denna drömmen lär jag grubbla på länge.

Nu skall jag iallafall åter gå till pluggandet. Även om de går segt då ryggen börjar göra sig påmind =/ Men men. Bara att bita ihop ;)

Kommentera här: