Länge sen sist...

Nu va de länge sen jag bloggade sist. Har inte riktigt haft orken å när man väl kommer på att man skulle skriva ett inlägg så e klockan för mycket så de e dax att stänga av å gå å sova. Skall försöka bli duktig igen. Men nu e de ju sommar å då vill man inte sitta så mycke framför datan utan då vill man ju göra annat. Sen e de ganska mycke jobb just nu. Gött de för då blir de pengar av de hela å de behövs nu när bilens bromsar har börjat kärva =( Riktigt jobbigt särskilt nu när de e sommar, varmt å extra mycke folk i stan så man måste bromsa typ hela tiden. Men men. Så fort de kommer lite pengar skall de fixas =)

Tröttheten börjar komma å efter klockan 19 e man nästan redo för sängen. Men de skummaste just nu e att jag börjar få ett extremt sug efter kaffe. Jag dricker inte annars då jag får ont i magen efter en kopp. Kan ta en mun då å då, då jag tycker smaken e rätt go. Men dricker jag en hel kopp får jag som sagt ont i magen. Så hoppar över de. Sist jag hade så väntade jag William. Kan de va så att man väntar ett litet syskon. Tror chansen e rätt liten. Men man vet aldrig. Har känt mig lite konstig ett litet tag så kan ju va så. Hoppas kan man ju alltid göra. Har iallafall köpt ett test som jag tänkte jag skulle ta nån dag så får man se va de kan visa. Vad resultatet blir kommer jag berättar när jag gjort de. Men håll tummarna för oss att de e ett litet syskon till William =)

Ja ja nu skall jag se va vi skall hitta på William å jag medans vi väntar på att vi skall hämta Daniel i Skee nån gång närmare kl 23. 

Hej så länge =)

Kommentera här: