Haha!! Detta e bara för roligt!

Jag vet de va länge sen jag skrev nu. Blir så på sommaren ;)

Men nu måste jag bara berätta nåt roligt.

Jag bestämde mig för att sälja bilen då de börjar bli en del problem med den.
Så satte ut den på annons. Dock faktiskt inte på Blocket.
Fick ett svar samma dag av en som skrev på engelska å undrade om bilen fanns kvar. Vist finns den kvar svara jag. Å skrev att han kunde ringa mig på mobilen istället. Han svara tillbax att han var en holländare som va på arbetsresa i Afrika så han tyckte de va bättre att maila. Helt ok svara jag å att jag förstod varför han hellre skrev mail då. Han ville gärna veta lite mer om bilen så satt i över en å en halv timme för att översätta alla teknisk fakta om bilen från bilprovningen samt vägverket. Inte de lättaste å hitta bra ord för att bäst beskriva de man ville ha fram. Han la ett bud på 13000 kr för bilen å de va mer än jag trodde att jag skulle få. Hade satt 12000 kr så de va jag nöjd med =) Jag trodde han var en holländare som hade bosat sig i Sverige men som var på affärsresa i Afrika å skulle ha en bil när han kommer hem till Sverige igen. Eller att han skulle ha den när han kom hem till Holland igen. Men nä han skall ha den på sin affärsresa på Elfenbenskusten. Haha! Hur stora e oddsen liksom?? Jag sätter ut en annons på en svensk sida å den enda som svarar e en holländare som jobbar på Elfenbenskusten. Detta e bara så komiskt så jag vet inte vad. Hahaha!!! =D   =D

Va bara tvungen att dela med mig av detta =)

Ha en trevlig kväll folket =)

Kommentera här: