Fy F*N!!!



Fy FAN säger jag bara!!

Jag hade äntligen lyckats köpa färg till Williams rum igår å idag började jag måla ena väggen.
Fick målat en om gång å tänkte jag skulle fortsätta imorgon med andra omgången.
Men nu när jag skulle flytta på lite saker så William skulle få krypa i säng upptäckte jag att min så käre son
hade målat med en orange krita på den så fint nymålade turkosa väggen.
Fy f*n säger jag bara va arg jag blev å för den delen fortfarande e.
Fattar inte vart han fick idén till att måla med just krita. Hade han försökt målat med rollern som ändå låg kvar
i hans rum så kan jag förstå de. Men krita???

Hoppas nu att de går å tvätta bort någelunda å så kanske man får måla med en vit färg över för att bleka de lite till.
Så håll tummarna för att de skall räcka med att tvätta så att man bara kan måla rakt på sen.


Sonens fina konstverk på den nymålade väggen.

Inte den bästa bilden. Syns inte ens att väggen e turkos. Men va skall man begära av en mobilkamera på 3 mega pixel å dåligt ljus ;)


Hoppas ni har en bättre kväll än va jag har =(

Natt natt

Kommentera här: